ULUBIEŃCY ROKU 2019

Hej Kochani👋
Witajcie w pierwszym poście w tym roku. Dzisiaj postanowiłam podsumować ubiegły rok pod względem perełek kosmetycznych, które podbiły moje serce w 2019 r. i na pewno zostaną ze mną na długo. Jesteście ciekawi czego nadużywałam w zeszłym roku? Zapraszam do lektury.























1. Essence Rain or Shine Eye&Face Palette



Tę paletkę upolowałam kiedyś w TK-Maxx za grosze. Znajduje się w niej 4 przepiękne błyszczące, duochromowe cienie, matowy beż, matowy brąz, który może posłużyć jako bronzer oraz tęczowy cień. Te błyski to jest istna petarda. Mienią się na oku niesamowicie, są wielowymiarowe i świetnie sprawdzają się zarówno przy dziennych jak i wieczorowych makijażach. Zakochałam się w nich od pierwszego użycia.









2. Makeup Revolution x Carmi Kiss of Fire Palette



Ci, którzy dobrze mnie znają, wiedzą, że uwielbiam kolorowe cienie. Kilka miesięcy temu odkryłam hit. Ta paletka przeceniona na ekobiecej na niecałe 20 zł przykuła moja uwagę i postanowiłam ja kupić. Nie zawiodłam się. Każdy kolor przypadł mi do gustu. Paleta była ze mną nawet w makijażu sylwestrowym w tym roku, a to o czymś świadczy. Nie robiłabym byle czym makijażu na imprezę sylwestrową. 




3. Lovely Candy Box Eyeshadow Palette



Ta mini paletka cieni również mnie urzekła. Moim ulubionym odcieniem jest ten błyszczący po prawej stronie, ponieważ jest błyszczący, wielowymiarowy, głęboki. Ale uwielbiam całą paletkę i każdy cień z osobna. Dzięki tak niewielkiemu rozmiarowi łatwo zabrać ją w podróż i dlatego często była ze mną na wyjazdach.











4. Wibo x Katosu Galaxy Highlighter



Jeśli szukacie mega błysku, rozświetlacza, który będzie przykuwał uwagę, to jest to produkt dla Was. Uwielbiam używać go zarówno do rozświetlania dekoltu, jak i kości policzkowych. Cudo pełne mieniących się srebrzystych drobinek. Już samo opakowanie robi wrażenie.












5. Lovely Cooking Time Loose Powder



Ten puder sprawdza mi się z każdym podkładem, jaki do tej pory testowałam. Świetnie utrzymuje mat, utrwala i wygładza buzię. Jest moim must have na większe wyjścia jak i na co dzień. Bardzo drobno zmielony, o słodkim zapachu i posmaku.












6. Avon Luck For Her Perfumy



To jest zapach, którego zużyłam już nie wiem ile buteleczek. Mimo używania w między czasie innych, wracam do niego za każdym razem. Nie dość, że pięknie, słodko pachną, to do tego elegancko prezentują się na toaletce. Jeśli lubicie słodkie zapachy, koniecznie spróbujcie tego.












7. Wibo #wibomood Sparkling Eyeshadow (nr 1 i 2)



Więcej o tych produktach możecie przeczytać w ulubieńcach kwietnia 2019.
http://beautycornerbyloczek.blogspot.com/2019/05/ulubiency-kwiecien-2018.html









8. Wibo x Katosu Liquid Glitter Eyeshadow (1 Venus, 3 Mars)



Mega mieniące się cudeńka. Idealne dla osób kochających błysk na powiekach. Bardzo ciekawe kolory. Mój ulubiony to nr 1. Ale obu nadużywałam w ostatnich miesiącach. Niedługo zobaczycie więcej na ich temat.








9. Wibo #wibomood Spicy Lips Matte Edition (2)



Więcej o tej pomadce możecie również przeczytać w ulubieńcach kwietnia 2019
http://beautycornerbyloczek.blogspot.com/2019/05/ulubiency-kwiecien-2018.html









10. HiHybrid Lakiery hybrydowe (212,330,209,213)



Dzięki mojej mamie w tym roku odkryłam nową, świetną markę lakierów hybrydowych. Są bardzo dobrze napigmentowane. 2 cieniutkie warstwy lakieru zdecydowanie wystarczą do pełnego krycia. Utrzymują się na moich paznokciach długo i mają sporą gamę kolorystyczną.







11. Nyx Glitter Primer



Od tego roku nie wyobrażam sobie makijażu z błyskiem bez tej bazy pod brokaty. Podkręci i wydobędzie błysk z każdego błyszczącego cienia czy pigmentu, no i, rzecz jasna, utrzyma na naszym oku brokaty przez calutki dzień.








12. Maybelline Tattoo Brow Waterproof Gel (06 Deep Brown)



Tym produktem możecie zarówno delikatnie zaznaczyć brwi do dziennego makijażu, jak i wyrysować precyzyjnie i wypełnić je jak pomadą do makijażu wieczorowego. Dosłownie 2 minuty i brwi zrobione. Uwielbiam.








13. Wibo Spicy Lip Gloss (7)



Więcej na temat tego błyszczyku możecie przeczytać w ulubieńcach marca 2019.
http://beautycornerbyloczek.blogspot.com/2019/04/ulubiency-marzec-2019.html









14. Wibo x Katosu Glitter Eyeliner Luna




Brokatowy eyeliner o złotej bazie mieniący się milionem wielokolorowych drobinek. Idealny do wewnętrznego kącika, do cut crease, solo albo jako akcent. Zauroczył mnie totalnie i na chwilę obecną to mój ulubiony eyeliner.









15. Maybelline Super Stay Ink Crayon (30 Seek Adventure)



Po pierwsze pozwala na bardzo precyzyjne wykonanie makijażu ust. Na początku jest jak masełko, ale zastyga na mat. Bardzo komfortowo się ją nosi. Jest długotrwała. Przetrwała nawet jedzenie pizzy. Poza tym, ma cudowny słodki zapach.







To już wszyscy moi ulubieńcy zeszłego roku. Dajcie znać, co sprawdziło się u Was. Na dzisiaj to tyle. Do następnego! 😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Mój Jesienny MUST HAVE