ULUBIEŃCY: Luty 2020

Hej Kochani 👋
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami lutego. Trochę spóźniony post, ale lepiej późno niż wcale. Zobaczcie, co skradło mi serce w ubiegłym miesiącu.





























1. Avon Eve Confidence perfumy

Kolejny piękny zapach tej marki. Główne nuty zapachowe: kwiat Frangipani, eliksir z czerwonych owoców, wanilia z Madagaskaru. Nuty głowy kwiat Frangipani, słodka gruszka, krem Chantilly. Nuty serca  eliksir z czerwonych owoców, czarna porzeczka, jaśmin indyjski. Nuty bazy  wanilia, drewno dębowe, piżmo. Uwielbiam używać go na co dzień.













2. Avon True Colour Winged Out Mascara

To maskara idealna na co dzień, do lekkich, delikatnych makijaży. Pięknie wydłuża i podkręca rzęsy. Ja łączę ją też przy mocniejszych makijażach z mascarą Avon 5in1 Lash Genius po jednej warstwie jednego i drugiego. Utrzymuje się bez zarzutów, nie odbija się na powiekach i nie osypuje w ciągu dnia.













3. Bourjois Blusher (Coral Temptation 43)

Chyba każdy zna róże marki Bourjois. Jeśli nie, koniecznie je wypróbujcie. Pięknie się blendują, nie są takie płasko matowe. Są dostępne w wielu odcieniach, więc każdy będzie w stanie dobrać coś dla siebie. Dodatkowo mają piękny zapach. Ja w lutym namiętnie używałam odcienia 43.














4. I ♡ Revolution Donut Tray: Cinnamon Sugar Bronzer

Aktualnie po bronzerze Bourjois drugi mój ulubiony bronzer. Więcej o nim możecie przeczytać tutaj https://beautycornerbyloczek.blogspot.com/2020/03/na-celowniku-makeup-revolution-donut.html .















5. Bielenda Balsam do ust (Ponętna śliwka)

Dobrze nawilża, a dodatkowo ma delikatny kolor. Przez to, że pracuję w klimatyzowanym pomieszczeniu, bardzo szybko wysuszają mi się usta. Dlatego znalazłam rozwiązanie do dziennych makijaży.















6. Bell Shimmering Glitter (01 Silver Rose)

Srebrno-fioletowy brokat pięknie iskrzący. Świetny zarówno do makijaży dziennych, jak i wieczorowych. Limitowana seria karnawałowa. Dla każdej sroczki, która kocha błyskotki.















7. Bell Romantic Love Lipstick (01 First Kiss)

Urocza nawilżająca pomadka w kształcie serca. Ma delikatny różowy odcień i niewielkie drobinki. Bardzo dobrze wyrysowuje się nią usta. Pachnie owocowo. No po prostu jest genialna. Jest z serii walentynkowej. Sprawdźcie, może jeszcze dorwiecie je w Biedronce.














8. Lovely Surprise Me Ocean Lagoon Edition Eyeshadow Palette

Bardzo dobrze napigmentowane cienie w odcieniach niebieskości. Co prawda paletka jest bardzo "inspirowana" paletami cieni Huda Beauty, co nie do końca mi się podoba, ale cienie są bardzo dobrej jakości i jest to alternatywa dla tych, którzy nie chcą przeznaczać fortuny na kosmetyki.














9. Lovely Show Off Girl Glitter Eyeshadow Palette

Piękne mieniące się brokatowe topery. Same w sobie są iskrzącymi drobinkami, ale są też świetnym dopełnieniem innych cieni błyszczących, dodając im wielowymiarowości. Kocham błyskotki i od pierwszego użycia bardzo się polubiłam z tą paletką.














10. Eveline Hyaluron Clinic B5 Ultranawilżający Płyn Micelarny 3w1

Bardzo dobry płyn micelarny. Zazwyczaj wolę robić demakijaż czymś oleistym najpierw, ale coś podkusiło mnie, żeby spróbować tego płynu. Usuwa skutecznie makijaż, nawet mascary i eyelinery. Nie wysusza mi skóry. Jest wydajny.














To już wszyscy moi ulubieńcy. Dajcie znać, co sprawdziło się u Was. Trzymajcie się cieplutko. Do następnego! 😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

Mój Jesienny MUST HAVE

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja