TK-MAXX-owe ŁOWY: Zestaw Soulcal & Co

Hej Kochani 👋
Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią, w której będę pokazywać Wam, co upolowałam w TK-Maxx oraz sprawdzę, czy jest to hit czy bubel. Na pierwszy ogień leci Zestaw dwóch pigmentów i eyelinera marki Soulcal & Co, które przykuły moją uwagę jakiś czas temu. Koszt tego produktu to 27,99 zł.









































W zestawie znajduje się eyeliner i pigment w odcieniu morskim oraz pigment w kolorze złota.





















Zobaczcie, jak prezentują się swatche robione bez żadnej bazy, na sucho.




















Krótka recenzja:
Bardzo długo zbierałam się do przetestowania tego zestawu, ale wreszcie twierdziłam, że muszę się za to w końcu zabrać. Byłam do niego nastawiona bardzo sceptycznie. Jakież było moje zdziwienie po nałożeniu ich na powieki: "O wow! Jaki pigment, ale się błyszczy". To były moje pierwsze wrażenia, ale, ale...Pomyślałam sobie, że zapewne w ciągu dnia pigmenty wyblakną albo zrolują się i zbiorą w załamaniach. Nic z tych rzeczy się nie wydarzyło. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona i jestem pewna, że będę po nie sięgać. Jedyny minus to aplikator eyelinera w formie długiego dziwnego pędzelka, ale nie było aż tak źle przy malowaniu kresek. Także jeśli będziecie mieli możliwość, polujcie na ten zestaw. Polecam.

Na dzisiaj to już wszystko. Trzymajcie się cieplutko. Do następnego! 😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

Mój Jesienny MUST HAVE

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja