Paletka za 1 grosz - TAK czy NIE?

Przedstawiam Wam paletkę Makeup Revolution Pretty Incredible. W drogeriach internetowych do zamówień powyżej 75 zł wydanych na kosmetyki marki Makeup Revolution była opcja dodania tej paletki do koszyka za 1 gr. Czy paletka za grosz to hit czy kit?

















Tak prezentują się swatche.





















Przygotowałam dla Was również 2 makijaże. Zobaczcie, jak te cienie i rozświetlacze prezentują się w akcji.








Podsumowanie i recenzja

Jeśli chodzi o cienie, to zakochałam się, zwłaszcza w tych metalicznych odcieniach. Bardzo lubię ciepłe tony w makijażu, a ta paletka ma same takie. Rozświetlacze też są niczego sobie. Dają bardzo ładną taflę błysku. Jedyne, co może być minusem, to fakt, że rozświetlacz You Are Unstopable nie sprawdzi się raczej u bladziochów. Na moich kościach policzkowych wygląda całe szczęście dobrze dzięki mojej nieco ciemniejszej karnacji. Jadnak osoby o jasnej karnacji mogą spokojnie użyć tego odcienia na powieki.

TAK czy NIE?

Zdecydowanie TAK. Moje kolory, dobra pigmentacja, uniwersalna paleta.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Mój Jesienny MUST HAVE