Najlepszy poradnik pielęgnacyjny, czyli "Sekrety Urody Koreanek"

Ostatnio przeczytałam książkę Charlotte Cho - "Sekrety Urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji". Autorka opisuje w niej tajniki piękna ludzi mieszkających w Korei. W tym kraju złożoną pielęgnację stosują zarówno kobiety jak i mężczyźni.
















Pochłonięta lekturą przeczytałam ten poradnik w dwa wieczory. Bardzo wiele mnie on nauczył. Wprowadziłam wiele nowych zwyczajów do swojej codziennej pielęgnacji. Poza tym, zaczęłam traktować pielęgnację jako przyjemną, relaksującą rutynę, a nie jako obowiązek. W "elementarzu pielęgnacji" znajdziemy również listę miejsc wartych odwiedzenia, będąc w Korei, a także listę ulubionych marek kosmetycznych i produktów do pielęgnacji autorki.



Książkę szybko się czyta. Jest bogata w chwytliwe, przykuwające wzrok ilustracje. Jest to leksykon wiedzy o pielęgnacji dla kobiet w każdym wieku. Wyniosłam z niej mnóstwo cennych wskazówek i porad.








Ten poradnik to absolutny hit. Na pewno jeszcze nie raz będę po niego sięgać, aby zaczerpnąć garść pielęgnacyjnych inspiracji.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Mój Jesienny MUST HAVE