Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

Ostatnio, będąc w Rossmannie, wpadła mi w ręce paletka Juggling. Na promocji kosztowała niecałe 17zł, więc postanowiłam ją dla Was przetestować.



Trochę konkretów

Cena bez promocji: ok. 25zł
Liczba cieni: 8
Maty: 2
Metaliczne: 6

A tak prezentują się swatche.




















Żeby pokazać Wam te cienie w akcji, przygotowałam 2 makijaże - jeden wieczorowy, bardziej kolorowy, a drugi dzienny, stonowany.




 

Podsumowanie i recenzja

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane. Na plus jest fakt, że w palecie znajduje się matowy beżowy cień, który świetnie sprawdzi się pod łukiem brwiowym, a także średni odcień brązu, którym wymodelujemy oko. Paletka jest przystępna cenowo. Można nią wykonać mnóstwo różnych makijaży. Pokochałam tę paletkę za pigmentację i dobór kolorów. Jedyne, do czego można by się przyczepić, to opakowanie wykonane z niezbyt solidnego plastiku. Jednak mimo tego, jestem zadowolona z zakupu i uważam, że warto zainteresować się tą paletką, zwłaszcza w promocyjnej cenie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Co kupić na promocji w NATURZE???