Lovely Glitter PeelOff Mask

Weekendy to dla mnie czas na domowe spa. W ubiegłym tygodniu testowałam maseczkę marki Lovely.



Plusy:

+ Faktycznie widocznie oczyszcza. W czasie zastygania czuć jak rozgrzewa twarz. Po ściągnięciu
   maski zaskórniki zostają na masce.
+ Dobry skład, nietestowana na zwierzętach, vegan friendly
+ Ma fajny zapach, ten metaliczny efekt na twarzy robi wrażenie
+ Kosztowała około 12zł. Jest przystępna cenowo, dodatkowo jest łatwo dostępna, ponieważ można ją dostać w każdym Rossmannie. Często jedna maska w płachcie kosztuje więcej niż jedno opakowanie tej maseczki, a ten produkt wystarcza na kilka użyć.

Minusy:

Jeśli chodzi o wady, to według mnie, nie ma się do czego przyczepić.

TAK czy NIE?

Dla mnie zdecydowanie TAK. Spełnia swoją funkcję i obietnice producenta. Ma dobry skład. Gorąco Wam ją polecam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Mój Jesienny MUST HAVE