Ulubieńcy: Październik 2018

Jako że październik się skończył, pomyślałam, że pokażę Wam swoich ulubieńców minionego miesiąca.





1. Lovely Holo Stick Blue Holo Highlighter Stick







Ten kremowy rozświetlacz podbił moje serce swoim niebiesko-fioletowym kolorem. Dodatkową zaletą produktu jest to, że można go nałożyć nawet przypudrowany wcześniej podkład i nie zrobi nam się ciastko na twarzy.










2. Wibo Real Hybrid UV Nail Polish (Merlot)







To lakier hybrydowy, który trzyma się na moich paznokciach dłużej niż lakiery hybrydowe innych marek. Do pełnego krycia wystarczą 2 cieniutkie warstwy koloru, a ten odcień pięknie wygląda w jesiennych stylizacjach.










3. Joanna Sensual Krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini






Kremu z Joanny używam w dość nietypowy sposób, bo do depilacji wąsika. Po 10 min od nałożenia zmywam go za pomocą wacika namoczonego letnią wodą. Ten pomysł podsunęła mi koleżanka i sprawdza się świetnie.







4. Wibo Unicorn Tears Face and Lip Primer









Ładnie pachnie i fajnie wygląda. Mocno inspirowany znacznie droższą marką Farsali. Używam go jako bazy pod makijaż, ale też jako serum, nawet jak nie nakładam makijażu. Po wchłonięciu jest lepki, dzięki czemu podkład świetnie się na nim trzyma. Ładnie też wygładza skórę.









5. Sephora Cream Lip Stain Metal (63)









Ta płynna pomadka całkowicie zastyga na ustach i długo się utrzymuje. Schodzi dopiero po zjedzeniu tłustszego posiłku. Uwielbiam ten złoty kolor do jesiennych makijaży, zarówno tych dziennych, jak i wieczorowych. Praktycznie cały miesiąc używałam tylko jej.









6. Perfumy Avon Parisian Chic











Ładny, kwiatowy zapach. Fajnie się utrzymuje. Dodatkowo, bardzo podoba mi się sama buteleczka. Będzie pięknie zdobić każdą toaletkę.









7. Bielenda Nude Matt Mattifying Foundation (03)









Mega tani (zapłaciłam za niego niecałe 13zł), wydajny i po prostu bardzo dobry podkład. Ma średnie krycie z możliwością budowania i utrzymuje mat na mojej skórze przez cały dzień. Jedynym jego minusem może być fakt, że dostępne są tylko 3 odcienie.









8. Oriflame Feet Up Advanced Foot Spray








Ten spray pomaga mi w moich zmaganiach z otarciami i odciskami na nogach od praktycznie każdych butów. Mam bardzo wrażliwe stopy i nie trzeba mi wiele, aby na nogach pojawiły się rany czy pęcherze, a ten spray pomógł mi w dość dużym stopniu uporać się z tym problemem.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lovely Juggling Eyeshadow Palette - recenzja, swatche i 2 makijaże

4 paletki z Lovely - swatche, makijaże, recenzja

Mój Jesienny MUST HAVE